بازاریابی نوآور
اصل بازاریابی نوآور مستلزم آن است که هر شرکتی به طور مرتب در پی بهبود واقعی کالا و بازاریابی خود باشد.شرکتی که از عرضه راههای جدید و بهتر برای انجام دادن امور غفلت کند در نهایت مشتریان خود را به شرکت دیگری می سپارد که به راههای بهتری دست یافته است.
PHILIP KOTLER
در محیط اقتصادی امروز و با افزایش فضای رقابتی در بین سازمانها، کسبوکارها با بکارگیری روش های علمی و استراتژیهای مختلف به دنبال افزایش فروش، سودآوری، سهم بازار و
جایگاه اجتماعی بوده که منجر به بقا و توسعهی سازمان شود

طرح بازاریابی
فرایند برنامهریزی بازاریابی بخش مهمی از فرایند برنامهریزی و بودجهبندی سازمانها تلقی میشود. طرح بازاریابی اهداف بازاریابی را تعیین میکند و راهبردهای دستیابی به آنها را پیشنهاد میدهد

تحقیقات بازاریابی
برای هر مدیر بازاریابی، مدیر برند، مدیر تبلیغات و حتی هر کارآفرینی لازم است که برای عرضه و فروش بهتر محصولات و خدماتش، و تحقق سایر اهداف بازاریابی که در سر دارد به تحقیقات بازاریابی روی بیاورد

بازار هدف
هنگامی که یک شرکت تصمیم می گیرد وارد بازار شود؛ ضروری ست از استراتژی های نفوذ در بازار بهره ببرد. هدف از نفوذ در بازار تاثیر گذاری روی فروش بهتر است. با اتخاذ درست استراتژی های بازاریابی بخش بزرگی از بازار را از آن خود کنید.
بازاریابی مصرف کننده مدار
بازاریابی مصرف کننده مدار بدان معناست که شرکت ها باید به فعالیت های بازاریابی خود از دریچه ی چشم مصرف کننده نگاه و آن را سازمان دهی کنند. آنها باید تلاش کنند نیازهای به خوبی تعریف شده ی مشتریان را درک کنند و در جهت تامین نیاز ها و خدمات رسانی به ایشان قدم بردارند. همه ی شرکت های کارآمد بالاترین شوق و اشتیاق را برای فایده رسانی برتر به مشتریانی که به دقت انتخاب شده اند،به طور مشترک دارند.
فقط از دریچه ی چشم مشتریان است که شرکتی قادر است روابط مستمر و سود آور خود را با آنها حفظ کنند.
موسسات کوچک نیز مانند سازمان های بزرگ به اطلاعات بازاریابی نیازدارند.کسب کارهای جدید به اطلاعات درباره ی وضعیت رقبا،مشتریان بالقوه و واکنش بازار نسبت به یک محصول جدید نیازدارند.واحد های کوچک فعال باید تغییرات جدید در نیازها و خواسته ها،واکنش نسبت به محصولات جدید و تحولات محیط رقابتی را دنبال کنند.
بازار همواره در حال تغییر است و کنترل این تغییرات و آگاهی کامل نسبت به وضعیت بازار بسیار ضرویست برای هر مدیر بازاریابی، مدیر برند، مدیر تبلیغات و حتی هر کارآفرینی لازم است که برای عرضه و فروش بهتر محصولات و خدماتش، و تحقق سایر اهداف بازاریابی که در سر دارد به تحقیقات بازاریابی روی بیاورد.
آیا شما از فرصت های موجود در بازار هدف خود استفاده می کنید ؟
چگونه مشتریان جدیدی را جذب خواهید کرد؟ آیا میتوانید رقابت کنید؟
قبل از هر شروعی نیاز دارید که سؤالات بزرگی از خود بپرسید، مابه شما کمک خواهیم کرد تا مابین جزئیات سردرگم نشوید



